Tugbakaya Kızlar 14+1 deyim çevremde her gören aaa hiç karnın çıkmamış diyor daha erken olduğunu düşünüyorum ama sizlerin ne zaman çıkmaya başladı?
Sengulkrgz Tugbakaya kisiden kiaiyw gore degiair ben az yemek yesem karnim hemen cikardi...13 haftalikken karnim cikti ama tabiki bebekten de degildi yani gazdi cogu😃suan 18 haftaligim disardan belli oluyor dikkatli bakilirsa
hunilimom Tugbakaya 21.haftadan sonra çıkama başlıyor ufak ufak dar giyindigin zaman belli oluyor kilolu değilsen ama az bi kilon varsa bu biraz daha ileri zamana aktatiliyor canım
Cennetkokulumeleklerinannesi Bugün 14 haftalık olduk kimse bilmiyor bile hamile olduğumu annem ve eşim hariç hiç hamile değilim gibi iç karnı geniş olanların 6.aya kadar çıkmıyor göbekleri
AZehraa 23+4oldum bu hafta içinde bir anda belli olmaya başladı. Herkes geçen hafta yoktu bu hafta çıkmış diyor. Allah hepimizin hamileliğini tamamına erdirsin inşallah.
GoksuNur 20. haftadan sonra çıktı benim de göbeğim. 26. haftadayım çok dar giyinmezsem çok belli olmuyor yine de.
bebekteyaparimkariyerde Tugbakaya beş aylığım hala çok yok bilenler sadece büyümüş biraz diyo takma öyle şeyleri
Zeynepdgdln Tugbakaya 28. Haftamda çık aya başladı 32. Haftamda belli oluyordu artık hamile olduğum ☺️
Betivebigi 10. Haftada çıktı benim şuan 16. Haftadayım ama ben hamile kaldığım Kilodayım sanırım iç karnım varmış 💁🏻♀️