birmesele Kızlar merhaba adetim 13 gün gecikti , gecikirdi ama maksimum 3 gün sürerdi normalde dük pembemsi bi akıntı geldi , kahverengiye döndümama çok az az geliyor adete döner mi , şüphelenmeli miyim hamilelikten
akyuz14 birmesele bende de oyle olmustu kucuk pembemsi kahvemsi gibi ⅔ güne regl olurum diyordum olmadım test yapmıştım direkt yap baya geçmiş cünkü
birmesele akyuz14 kuzum geciktiği ilk günden beri yaptım hep negatifti onu yazmayı unuttum , haftasonu bıraktım yapmayı artık ümidi kestim
akyuz14 birmesele yani normal regl düzeninde 13 gün fazla içtiğin herhangi bir ilaç oldu mu o etkilemiştir belki yada biraz daha bekle direkt kan ver
birmesele akyuz14 yok canım eylülde bi geciktirici kullandım ama 2 ay 3 gün gecikti onun dışında kolay kolay hap kullanmam hiç
[silindi] Birkaç defa ben de bu durumları yaşadım tabii ki işin aslını bilemezsin bence bir hafta daha bekle bir haftadan sonra kan testi ver emin olmak adına. Eğer ki gebelik yoksa bir kadın doğum uzmanına git enfeksiyon olabilir farklı bir şeyden etkilenmiş de olabilirsin uygun görürse duphaston verir gebelik varsa tutun durur yoksa adet olursun problem olmaz