Buse5581 sizin sorunuza tesadüfen girdim, ben de her iki doktorla görüşmüştüm. Meryem hanım tercihi daha iyi olmuş bence, tabii önemli olan sonuçta yüzünüzün gülmesi..☺️ rabbim pozitif kılsın baştan sona.. genetiği isteme sebebi genetikte pıhtılaşma vs var mı ona bakılıyor. Gebelik tuttuktan sonra ilaç tedavisini ne yönde ilerletecek ona bakacak 😊 biz sürece aralık sonu başlayacağız inşallah. Sizin tüp yaptırma sebebiniz neydi acaba? İğneleri kaç gün kaç tane şeklinde yazdı acaba merak ettim..bir de hastaneye mi gidiyorsun yoksa evde kendin mi yapıyorsun?