Canderinsumeltem Yagmur1991 canm sagligi yerindeyse kilosuna takilma ben 36+4um 2200 bebegm doktor saglikli kilosuna takilma dedi 😊
Handanby Yagmur1991 2 gün önce bir tanıdığımız doğum yaptı 39.haftasında 3700 bebek kilolu sezeryan olması lazım demiş.bebek doğdu 3200 artık hiç takılmıyorum sağlıkla doğsunda
Yagmur1991 Momm123 hep özele giderdim ilk defa doktorum izinde diye devlete gittim 2500 dedi cihazları bence doğru değil Zaten 34 de 2422 kgydi
Momm123 Yagmur1991 ultrasonlar arasında farklar oluyor bide bazı haftalar az gramda almış olabiliyor özeldeki ultrasonunda net bi karşılaştırma yapabilirsin
Arsee Handanby aynen ultrason sonuçlarına fazla takılmamak gerek benim ilk hamilaligim de doğum yapacağım gün usg de 2800gram dedi doktor 5 saat sonra 3300gram doğdu 500gram farkla doğdu
Deniziiimmm Ayyy bizim tosuncuk 35.haftada 3020gramdı 😂 ben de doğuramıycam diye endişelenmeye başladım. Sizin kilolar iyi bence
zgepolat Yagmur1991 canım bizde 36+5 te 2700 yüz. Bende az diyordum ama dr um normal doğum için kilosu ideal gidiyor dedi. Kilo arttıkça normal doğumda zorlaşıyormuş.
Hhhzzzlll3545 Yagmur1991 34+4 te 2640 gr di benim oglus ama tabi farkli cikabiliyoo ya dogruluk payo %50
Tugba2626 Bize verdikleri ultrason görüntüsünün yanında hata payı da oluyor . +- 300 mesela bunun gibi bişey yazıyor . O yüzden doktorların da söyledikleri %100 doğru olmuyor .