Merhaba kızlar 4 yaşında oğlumda 3 gün önce boğaz ağrısı ve ateş başladı baktığımda boğazı kızarık ve küçük sivilce gibi bir iki yerde bişiler vardı ateş düşürücü verdik bir iki defa ateş de düştü zaten çok yüksek değildi. Bugün elim dedi parmağında baktım iki yerinde şişlik gibi kızarıklık var bende bu hastalıktan şüphelendim şimdi 36+3 haftalık hamileyim acaba bana da bulaşır mı ? Oğlum da artar mı şuan hafif atlatıyor. Başına gelen var mı ?