nilda2121 Daha önce iki kere gebelik yaşadım ama biri düşük biri ölü doğum oldu açıkçası bende sorun ararken böyle bir sonuç beklemiyordum. Bilenler yardımcı olabilir mi? Tecrübelerinizi öğrenebilirsem iyi olur,neler yaptınız? Şimdiden teşekkürler:(
senem0987 İleri hareketlilik biraz düşük normal değer 32 sizde 24 çıkmış yerinde hareketlilik biraz fazla çıkmış normal değer 7 sizde 69 daha az çıkmalıydı morfoloji de düşük total ileri hareketli sperm sayısı 5-10 milyon arasında olması gerekirken sizde 2 milyon çıkmış düşük bir değer yapay zekaya sordum böyle söyledi hamile kalmak imkansız değil ama zorlaştırıyor benim eşimin de çok düşüktğ sayıları doğal yolla tekte hamile kaldım 35 haftalığım şuan allahtan ümit kesilmez doktor bize doğal yolla çocuğunuz olmaz tüp bebek şart demişti 2 ay sonra hamile olduğumu öğrendim ve bende pcos için takviye alıyordum o sıra kendinizi strese sokmayın eşiniz takviye filan kullansın bi de öyle deneyin
nilda2121 senem0987 bende iki kere hamile kaldım ama malesef biri düştü diğeri dekolman sebebiyle ölü doğum yaptım. pcos var dediler banada yeni öğrendim onuda eş olarak takviyelere başladık. Açıkçası sıkıntı bende sanıyodum eşimde de böyle bir sonuç çıkınca şaşırdım. İki gebeliğimde geç oldu birer sene arayla allahın dediği olur tedbir bizden takdir allahtan.Teşekkür ederim yorumların için. Sağ salim bebeğine kavuşursun inşallah