Hamide_1 yok korkmayın benım bır arkadaşım da 32 de bas asagıdaydı egzerszı vs yapıyordu hareketlıydı ben de hereketlıydım mesela baş asagı donmesı doğum pozısyonu alması ıyı bir şey eğer vajınal doğum düşünüyorsan demıştı doktorum arkadaşımın da baş asagıydı ama 38 de sezaryen oldu mesela. Baş asagı oldu ama rahım ağzı kapalıysa ve açılma yoksa erken doğum riski yok demıştı doktorum rahat olun o yüzden ben de ılk baş asagı olduğunda bu sekılde düşünmüştüm ama sonra doktorum rahatlattı