bsr_1905 İlk gebeliğimde 2 yıl önce tetenoz aşısı yaptırmıştım şimdi ikinci gebeliğim gene yapmak istedi ebe ben internette 5 yıl koruduğunu okumuştum doğru değilmi ya bende yaptırmadım 3 gün ağrıyor kolum doktoroda soracam gene ?
hizlivecocuku bsr_1905 ben de tam iki yıl önce iki doz oldum doktoruma sordum boğmacalı olanı yaptır tek doz dedi seni de bebeği de koruyan o dedi 27. Haftada yaptır dedi
ghostty bsr_1905 şimdi yeni difteri boğmaca tetanoz içeren aşı çıkmış. 20. haftadan sonra onu yaptıracağım. Doktorum da onay verdi. Ben bu zamana kadar 3 kere aşı oldum tetanoz işim gereğiydi. Hemşire 3 sene dedi koruyuculuğu için. O yüzden hatırlatma olarak yaptıracağım ben de.
ilginay hizlivecocuku ben 2 gün önce 20 haftalık iken yaptırdım boğmacalı olan gerçekten çok zor iki gün yatak döşek yattım ve kendimi toparlayamadım yaptıracak olanlara söyleyim sol kolun hala çok açıyor
hizlivecocuku ilginay maalesef çok ağrılı oluyor felçli gibi oluyor hatta hareket ettiremiyorsun benim 1 hafta sürmüştü ağrısı