deniz237_ Kızlar merhaba, son adet tarihim 23 Ekim, adetime 1 gün var dün kan verdim betahcg 13.4 çıktı bugün idrarda çok silik çizgi çıktı sizce bu normal mi. Beta düşük bir değerde mi neden silik çizgi çıkıyor anlamadım
elifff243_ deniz237_ Benimde adetime bir gün kala beta 10.09 su sonra keseyi görene kadar takip ettik düzenli arttı evde test yapmıştım benimde çok silik çıkmıştı inşallah sizinde vardır 🌸
gmzkrky90 Benimde genelde regl belirtilerim olurdu 1 hafta önceden ama bu son adetimde olmadı 4 gün gecikti kan testi de 70 lerde çıkmıştı takvim uygulamasını kullanıyorum işe yaradı ilk defa regl döngüm 28 gün