Alyosmom Selam bayanlar, 24 haftalık hamileyim 12 kg aldım doktorum şekerden şüphelendi çünkü kızıma hamileliğimde olmamıştı. Bugün sonuçlarım çıktı , bilenler yorum yapabilir mi doktora yarın göstereceğim🙏🏻 Glükoz 1 saat 190 2 saat 138 Glükoz açlık 91 Çıktı
gokcenmomys Alyosmom muhtemelen şeker var sizde benim de 190 çıkmıştı şekerli sudan sonraki değerim diğer değerlerimde sınırdaydı şeker var demişti doktor. Doktorunuza bi gösterin sonuçlarınızı en yakın zamanda. Bana 15 gün açlık ve tokluk şekerini ölç sonra dahiliyeye git demişti doktorum ordan endokrine gönderiyorlar insülin ya da diyet veriyorlar.
yasen1 Alyosmom ilk gebelıgımde vardı yüzde doksan bunda da çıkacak hayırlısı aman aman yuksek değil sizin de büyük ıhtımalle diyet ile düzelir insülüne gerek kalmayacaktır
Alyosmom gokcenmomys mesaj attım doktoruma direk dahiliyeye gözükmelisin dedi🌸 Siz açlık tokluk şekeri hergün nasıl ölçtünüz acaba?
gokcenmomys Alyosmom şeker ölçüm aleti almıştım onunla ölçtüm yakınınızda eczane ya da sağlık ocağı varsa orda da ölçtürebilirsiniz