Kızlar annem babamda şeker var ilk kontrolde kan idrar istiyorlar ya detaylı. Şeker 105 Tiroit de 2.8 çıkmış. Doktor şekerin yüksek olduğunu anne babada olduğu için de bende gebelik şekeri olabileceğini bunun bebeği bile zehirleyecegini seker yüklemesini bir tık erken yapalım dedi. Tiroid için de hemen ilaç vermek istemiyorum yarın aç karnına şeker ver eğer 2.5 altı gelirse sorun yok 2.5 üstü gelirse doğuma kadar kullanacağın ilaca başlarız dedi. Stres yaptım gebelik şekeri ile ilgili neler düşünüyorsunuz. Eğer varsa insülin veriyorlarmış doğru mu bilmiyorum annem yaptırma diyor ama daha 8. Haftadayım şu anlık bir sorun teşkil etmediğini ilerde şeker yüklemesi yaptırıp göreceğimizi söyledi doktor da. Yaşayan var mı bilgi verebilir mi