28 haftalık hamileyim 2 gün hastanede yattım kan ve 24 saatlik idrar topladılar çok şükür temiz çıktı. Tansiyonum düşmeyince 4×2 alfamet alıyorum yani günde 8 adet alfamet içiyorum ona rağmen tansiyonum yüksek 15/10 ve 14/9 çıkıyor doktor adalat da kullan dedi beslenmeme de hep dikkat ediyorum. Benim gibi alfamet ve adalat kullanan var mı faydası oldu mu? Bebek için tedirgin oluyorum bu kadar ilaç 😢