SelmAkqun Rabiayce ben 22+2 de yaptrdm buqn kuzum 23 e kadar yolu war die biliorum ama uqrasmak istemezsen tepeciqin yanında eqe sehir war orasıda yapıo ama ücretleri bilmiorum muayenesi 55 tl siqortan warsa bide ultrason icin para alcaklar
Carpediemm Rabiayce yok devlete gttim cigli bolge arastrma hastanesi eşinle de gireblrsn orkun bey var oda cok ilgli iyi bi doktor