bsrmnts Merhaba hanımlar, Denizli Devlet Hastanesi’nde yeni doğum yapanınız var mı ya da yakın zamanda? Nasıldı? Özellerin ücreti fazla olduğu için Devlet düşünüyorum ama kötü muameleden korkuyorum.
smyrkc Ben 5 sene önce yaptım doğum iyiydi ozaman hemşireler falan ilgiliydi tekrar hamileyim ama şuan hiç bı fikrim yok komşumuz yeni yaptı doğum ama onunda bebeği kuvezdeydi falan sorma vaktim hiç olmadi