Arkadaşlar merhaba 3 gündür çatı kemıgım çok ageıyordu yürüyemiyodum zaten. Bugun öğlen çok akıntım vardı sarı akıntı geldi. ögleden berı ara ara regl agrısı gıbı agrı grlıyor ve gecıyor ama duzensız. Ve çok agrılı degıl regl olmuşum gıbı yokluyor. Doğumu bu sekılde baslayan oldumu acaba?