Selamün aleyküm bişey sormak istiyorum 39+3teyim ilk çocukta sezeryan olmuştum bunda normal doğum istiyorum bugün muayenem vardı bebek doğum kanalına girmemiş bide rahim ağzı kapalı şuan biraz daha bekler diyo doktor bende dikislerimden korkuyorum zaten daha fazla gerilmek istemiyorm hayırlısıyla biran önce gelmesi için ne yapabilirim lütfen önerilerinize ihtiyacm var 🥹