Benim cuma başladı hastalık burun akıntısı ve baş ağrısı ile. 4.gün boğaz ağrısı ile devam ediyor. Geçicek derken daha beter oldum. Kuru öksürük, dilim damağım kupkuru.İlaç içmiyorum sadece vitamin. Viks birde burun spreyi sıktım pediatrik olandan. Belki de yasak bilmiyorum ama nefes alamıyordum.