kızlar ben 23 haftalık hamileyim ve 6 kilo almışım bundan sonraki süreçte kilo alımını minimuma indirmek için çabalıyorum 2 haftadır ekmek ve türevlerini tüketmeyi bıraktım yürüyüş yapmak istiyorum ama evim gerçekten tepenin başında her yer yokuş ve park yok YouTube’da hamileler için evde yürüyüş videoları var bu videolardaki yürüyüşü yapıp etkisini gören var mı yoksa dışarıda yapılanlar gibi olmaz mı başka tavsiyeleriniz varsa açığım