saricivciv_ Doktor bel ağrıö oldufu için verdi ben kullanmamıştım suyun biraz fazla sınırda gibi dedi kullan biraz azalır dedi kullanan varmı
Edum saricivciv_ fitil olarak değil hap olarak kullandım ben 3 hafta boyunca benimde suyum fazlaydı bi etkisi olmadı açıkçası zaten 32 haftaya,geldiğim için de bıraktırdı..
Nlbl saricivciv_ bana kasılmalarım ve kasık ağrım olunca vermisti sonradında tablet olana gectim 2 hafta kadar da onu kullandım
saricivciv_ Edum bebekşe alkalı bir sorun oluşmadı dimi korkumdan kullanamıyorum bu seferde suyu cok azalırsa birşey olursa diye
Edum saricivciv_ bebekte,sıkıntı olmadı 32,haftadan sonra sıkıntılı diyorlar. Suyumu da azaltmadı açıkçası ama kullanırken her hafta kontrole çağırdı hep muayene etti
Edum saricivciv_ sizin sadede su fazlalığı yüzünden mi verdi yoksa kasılma ağrı sancı varmı .. Açıkçası bende cok korkarak kullandım.. ama,yapacak bişi yok bende sancı agrı da oldugu için nidicard ve endolü beraber verdi 26.haftada
saricivciv_ Edum benim tek taraflı belim çok ağrıyordu ondan vermişti bana ben kullanmamıştım bugun dayanamadım yine gittim doktora oda suyun biraz fazla dedi o fıtılı de kullan muhakkak azalsın suyun dedi
Edum saricivciv_ kullanın 1,hafta olunca da kontrole gidin bence takipte olsun uzun süre kullanılan bir ilaç değil