yildiz93 Atiye2727 bence erkek benim kızım oluyor keseye göre ilk ultrasondan beri hep top gibi yuvarlak kesesi sizinki fasülye gibi olmuş. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏼
melike__41 Atiye2727 erkek bebek Bakalım bu zamana kadar kime ne dediysem çıktı bunu bilebilecek miyim
Atiye2727 Ecem0707 sağlıkla al kucağına inşallah canım 😂 insan çok sabırsızlanıyor 3 gebelik sanki ilk gebelikmiş gibi heyecanlanıyorum 😍🥲
Atiye2727 melike__41 ay inşallah iki kızım var ama kime gösterirsem erkek diyor herkes çünkü kızlarımın kesesi yuvarlaktı bu yuvarlak değil çok farklı hem de tabii cinsiyet önemli değil sağlıklı olsun yeter başka bir şey istemiyorum ,🥰🙏
Atiye2727 melike__41 bugün kontrölüm var tekrar gideceğim inşallah ultrason fotoğrafı video şekilde de atarım bakalım nasıl değişmiş mi kese şekli 2 hafta önce bu şekildeydi bakalım bu hafta nasıl oldu 😃