Daha önce 11+3 de fetal dna yaptırmıştık. Düşük fetal fraksiyon %3.07 denildiği için yeniden kan vermemi istediler. 13+3 de yeniden kan verdik. Bugün çıkan sonuç da quality control parametre yetersizliği yazıyor. Yeniden kan vermemi istiyorlar. Artık bıkkınlık geçiriyorum. Kan vermesi sorun değil ama her defasında 10 gün stresle bekliyoruz. Başına böyşe birşey gelen oldu mu? Nevagen şirketinde yaptırıyorum.