Denizmrt Aşırı düşük geldi bu şekilde düşük öğrenip de sağlıklı ilerleyen oldu mu kızlar daha önce kürtaj olmak zorunda kaldım o yüzden biraz tedirginim
derryaaneva Denizmrt hayırlı olsun askm kaç olduğu değil düzenli artması önemli inşallah düzenli artar
Bir1kelebek Denizmrt neden düşük olduğunu düşünüyosun ki zaten bu değerler 5 ten yükselmeye başlıyo adet günü 10 la hatta adeti geçtikten sonra senin bu çıkan değerinle öğreniyorlar rahat ol inşaAllah güzelcene yükselir 🥰
Dinolisoo Denizmrt yok canım geç döllenme durumları vs ola biliyor sıkma canını. İnşallah hızla yükselir değerin