zehrakrdg umynurr aaaa ciddi misiniz ya kızma sebebi ne acaba Öncedende iştahım vardı ne kadar yesem de almazdım hamilelikte mide bulantım geçtikten sonra sürekli alıyorum maalesef
umynurr zehrakrdg bende bu yasima kadar hep 42 45 arasiydim bulanti kusma baya mafetti benide 60 kilo olmussun artik alma drdi bende dedimki hic almiyordum kilo hamilelik sayesinde aldim cok mutluym oda oyle birsey yok iste alma dikkat et agzina falam dedi
paluk merveylmzmerve 17+1 1 buçuk kilo aldım iştahım neredeyse yok ama normalde çok iştahlıyımdır. İlk kızımda hiç böyle olmamıştım
BlcSongullllllllll merveylmzmerve 70 ile hamile kalıp 89 ile doğurdum kızım doğalı 22 gün oldu şu an ki.kilom 78 inşallah 65 e düşerim
Kubra_0711 evinayaslantas Peki doktora sordunuzmu hiç kilo almamanın bir zararı varmı bende 18 haftalık oldum ve sadece 400 gram aldım diyetle ilerliyorum ama korkuyorumda bebeğe zararı olur diye