havvaclkh Hanımlae çevremde kullanan yok burada muhakkak vardır kullananlar acaba elektirik faturaniz ne kadar fark etti ben yeni aldim merak ediyorum başka marka kullanicilarida cevap verebilir faturaniz cok yükseldi mi memnunmusunuz aldiğim marka hoower
Sevdamavzer havvaclkh öncelikle makineniz enerji tasarruflumu onu sormak isterim A++ mı yani Benimki A++ yani faturaya en fazla yansıması 100 lira bile değil öyle söylim sık sık kullanmama rağmen
Edum havvaclkh altus kullanıyorum bende hiç elektirik faturasının sacma bi rakam geldiğini hatırlamam cok etkisi yok bence 5 yıldır kullanıyorum
havvaclkh Sevdamavzer evet A++ eşimin bir arakadaşi 4 bin fatura geldi bize demiş çok şasirdim boyle bişey mumkun mi acaba dedim
LeydiDaisy havvaclkh rica ederim benim haftada 4 açtığımda oluyo makineyi ama asla öyle absürt bi rakam görmedim yani
gmzkml havvaclkh keşke daha önce alsaymışım dedim hayat kurtarıcı resmen elektriğe bi farklı oldu mı bilmem
havvaclkh gmzkml bende alali 1 hafta oldu çamaşir derdim bitti resmen kurumuyordu yüküm azaldi resmen
masmelow havvaclkh 9 yıldır Bosch markasının kullanıyorum öyle çok farkettiğini düşünmüyorum ve çok memnunum 🙏🏻🌸