Hanımlar hamilelikte vücudunuzdaki tüylerle nasıl baş ediyosunuz hamilelikte zaten hiç bir iş yapamıyoruz bir de üstüne öz bakım girince iyice yoruyo bir de benim göbeğimde ince ince tüylenme oldu ve beni rahatsız ediyo aynı şekilde göğüs ucumda öyle neler yapabilirim başınıza geldi mi böyle bişey neler yaptınız