daisy__ Kızlar imom kullanıyodum 12 haftada folik asiti bırak multivitamine geç dedi ama isim söylemedi imomun içeriğine baktığımda zaten gerekli vitaminler var bırakıyım mı yoksa multivitamin olarak da kullansam sorun olur mu
snmerd daisy__ içerisinde folik asit varya o yüzden bırakılması gerekiyor. İMom 3-6 ay arası multivitamini var onu almanız gerek aynısını kullanıyorum bende
daisy__ gamzekrns bana da imom yada elenatel kullan 12 hafta bitince multivitamine geç dedi Ordan biraz kafam karıştı