Cevreye kulak asma..Gelişiminde sıkıntı yoksa bebeği beslicek kordanda da sıkıntı yoksa eğer sıkıntısız sürec olur..
9 aya kadar normal yemek yiyemedim..
bebeği beslicek seyler yedim.
muz ceviz tahin vs ama normal sulu yemekmiş, balıkmış bakliyatmış asla ağzıma sokamadım 9 ay boyunca hersey koktu ..
öğünlerim sadece peynir ekmek muz ceviz kaşar haşlanmş yumurta tahindi
3.800 doğdu bebiş..
yemek yesem kimbilir ne olacaktı bebişin kilosu 😂
ama ben kilo alamadım aksine verdim.Aç kaldıkca yiyemedikce ağlıyordum 😔