elifbozdag Hanımlar merak ediyorum evde veya suda doğum yapanınız var mı? Süreç nasıl ilerliyor,ücretlendirmeleri hastane de yapılan doğumdan çok farklı mı? Deneyimleyen varsa dinlemek isterim…
[silindi] elifbozdag bende araştırdım suda doğumu malesef fiyatlar çok yüksek evde suda doğum değilde normal hastanede doğum için araştırıyordum. Suda dığum yapmayı çok istiyorum ama fiyatlar uçmuş malesef. Ve yaotığın doğumun üstüne ekstra suda doğum parası ödüyorsun :)
aysegul_r elifbozdag ist yaşayan bir tanıdığımız yakın zamanda evde özel ebeyle doğuma 50bin vermiş. bana fazla geldi allah korusun bir aksilik olsa bir de onu düşününce bilemedim
Glhayat_54 [silindi] 🙄🙄 neden acabaa🤔 Artık devlet hastaneleride yapacakmış diye duydum artık ne zaman sisteme girer ve ne kadar hijjen olur bilmiyorum..
[silindi] Glhayat_54 hiç zannetmiyorum devlet hastanesinin yapıcağını öyle birşey olsa anca bizim cocuklarımız hamile filan kalınca o vakitte filan olur herhalde. Devlet hastanesinde doktor adam akıllı suratıma bile bakmadı. Nasıl gidio suda doğum olcam ona boğarlar beni suda fkjelfjeldke
[silindi] aysegul_r evde yapmak bencede mantıklı değil dediğiniz gibi ekstriö bir durumda yapılcak birşey yok. Ama hastane okey bence. Şuan fiyatları normal doğum dışıdna ekstar ücret 55 k inşAllah kocam bir yerden para bulursa doğurtturu beni fjejdkjcejf.