Bende 35+5 teyim 37 de yapılacak acıyacağını düşünmüyorum kendini kasanları da anlamıyorum afedersin eşimizle de ilişkiye giriyoruz can yanmıyor yani parmaklıyorda can yanmıyorsa doktor bi açıklığa bakınca niye canımız yansın sadece kendinizi kasmasın rahat olun saniyelik bir şey zaten