Kızlar 7,5 aylık bebeğim geçen hafta bi rahatsızlandı hapşırık öksürük ateş vardı alt ast değerleri hafif yüksek çıktı doktor viral enfeksiyon dedi crp yükselmemişti ama dün gece hafif bi başta burnu tıkandı sonra yıkadığım çektiğim halde açılmadı burnu dolu aspiratörle iki uç değiştirdim yarıya kadar doldu artık burnu kanıyor geçen haftadan beri bu gün ateşi de başladı öksürüğü de arttı her şey geçmişti tamamen iyi gibiydi akşam eşim gelince acile götüreceğim tekrar şu an götürmek istemiyorum çok kalabalık oluyor bu saatler de bir de üst dişleri çıkıyor çorba yaptım çorbayı içemedi mama verdim mecbur tekrar sabahtan beri hiç ek gıda almadı mamayı da yarım yamalak içiyor içmek istemiyoe uyumak istiyor burnu tıkalı diye sürekli uyanıyor ne yapabilirim serum fizyolojik harici çünkü antibiyotik verilmiyor epilepsi tanısı aldı geçen hafta bana bi akıl verin evimin yerleri soğuk alt kat boş beşik alt kademe de kalın sünger var ama yine de soğuk alıyor olabilir mi oda 24 derece nasıl anlatsam ayağınızı yere koyunca soğuk soğuk rüzgar esiyor