elif457_ kızlar merhaba beşik alıcam da bebek için yorgan almaya gerek varmı güzel bi nevresim takımı almak istiyorum da yorgan için karar veremedim son 3 aya girdik artık Şubat’ta doğucak kısmetse
elifanne10 elif457_ Ben öyle kalın yorgan değilde daha yumuşak olması için elyaftan ince yorgan yaptircam
birisii16 elif457_ Bebeklerin üstünü örtmek tehlikeli olabiliyor oglum 3 yasına girecek hala yorgan kullanmıyorum uyku tulumu giydiriyorum. Ama kalın battaniyesi var illaki yatagını toparlarken güzel dursun isterseniz nevresim için alabilirsiniz ama üstünü örtmek için pek kullanılmıyor
PapatiA elif457_ bebek için süs için alcaksınız alın ama kullanmak için almayın canım hem bebeğe bisey kullanmak sakıncalı hemde durutmuyorlar zaten ince battaniyeler uyku tulumları seklınde ilerliyor çocuğum 4yasına girecek hala kullanmıyor
adatuna elif457_ 2 sene yorgan yastıkla yatmıyor sonrasında da zaten üstünü açtığı için uyku tulumu ile devam ediliyor
elif457_ kalınca battaniyemiz var kundak tulumda aldım ama işte sobalı evim gerci radyatör aldım gece kullanmak içinde kararsız kalınca danısmak istedim tesekkürler
Dinolisoo elif457_ çok kalın yorgana gerek yok yeni doğan zamanı. Alırsan bile ileriye dönük düşün ileride kullanırsın diye. Çok sıcağa alıştırıp boğmamak gerek.
elif457_ anladım cok teşekkür ederim insan tek başına hazırlık yapınca neye yetiseceğini şaşırıyo bazen işte