Gulaydgncy 26 hafta 4 günlük olduk. Son 1 haftadır Sağ alt karında iğne batması gibi bir ağrı oluyor. Genellikle tuvalete gidince oluyor bazen oluyor bazen olmuyor. Bu ağrıyı hisseden var mı?
minnosss58 Gulaydgncy benimde sol altta aynı şekilde oluyor ve sertlik hissediyor gibiyim dün doktoruma sordum ultrasonla bakıp bi sorun görünmüyor dedi ama 3 gündür aynı şikayeti yaşıyorum özellikle yatınca oturunca oluyor bende
girlll minnosss58 aynısı bende de oluyor, böyle yatıp kalkarken batıyormuş gibi değişik bir ağrı. Arada göbek deliğim ya da çevresi açıyormuş gibi de anlayamadım ne olduğunu
minnosss58 girlll aynen elimle yoklayinca bile ağırlık ağrı gibi his oluşuyor doktora söyleyince bi urolojiye de görün istersen dedi böbreklerden kaynaklı da olabilir dedi ama sanmıyorum göbeğim çünkü ağrıyan yer
Gulaydgncy minnosss58 benim baya kötüleşti ya ayağa kalkarken tam dik duramıyorum batma oluyor cok fena. sertleşme veya kanama olmadığı icin doktora gitmedim belki sabah giderim geçmezse
girlll minnosss58 benim de 28inde kontrolüm var o zamana kadar bekleyeceğim kötü düşünmek istemiyorum ama böbrekle de bir alakası olduğunu sanmıyorum. İnşallah hepimizin yaşadığı normaldir 🙏🏽
minnosss58 Gulaydgncy çok geçmiş olsun umarım korkulacak bişey değildir yine de görünsen iyi olur doktora
Gulaydgncy minnosss58 doktora gittim sabah hala ayniydim gaz ve kabızlık yüzünden olduğunu bi de bu haftalarda rahim kaslarinin gerildigini genişlemeye çalıştığını bunun da iyice ağrı yapabileceğini söyledi. Bakalım ne kadar sürecek 😅
minnosss58 Gulaydgncy ayy iyi bari korkulacak bişey değilmiş muhtemelen benimde kaslarla alakalıdır ama benim doktorum yeterince açıklama yapmadığı için neyin ne olduğunu bilemiyorum haliyle. Teşekkür ederim bilgilendirdigin için 🥰