Merhaba mebde öğretmen olarak görev yapıyorum. 32. Haftada çalışabilir raporu aldım 37. Haftaya son 10 gün kala normal rapor hakkımı kullanmak istiyorum bu on gün süre doğum sonrası iznime eklenir mi? Yoksa bu günler iznimdem düşülür mü? Bilgisi olan var mı?