1 ay önce sezaryen doğum yaptım bağırsaklarım çokta iyi çalışmıyor zaten normalde de 2 3 gunde çıkıyordum suan en az 5 gündür tuvalete çıkamıyorum çok canım yanıyor aşırı baskı hissediyorum gidiyorum sanki bişey yırtıyor içimi sanki dışkı değil cam var öyle bi acı dün birazcik yapabildim ama bagirsaklarim bosalmiyor yani ayakta duramıyorum oturamiyorum acıdan napabilirim doktora mi gitmeliyim fena kıvranıyorum