6 aylık Hamileliğimin 4. Ayından itibaren fıtığa bağlı bel ağrılarımdan dolayı magnezyum kullanıyorum fakat dün gece bacağımda çok şiddetli bi krampla uyandım ve hala çok ağrım var. Magnezyum kullandığı halde bunu yaşayan var mı? İlacı değiştirmem gerekir mi neden böyle olmuş olabilir?