elifffffffffffguuuuu 22 haftalık hamileyim tatile geldim şimdi önceden çok hareket hissederdim şimdi hissetmiyorum günde 1-2 tatile geldiğim için de vicdan azabı çekiyorum normal mi bu durumu yaşayan varmı sanki hiç hareket yok gibi vicdan azabı çekiyorum çok fazla
Senacanblt_ elifffffffffffguuuuu uzun yol muydu yorulmuş olsbilir misiniz biraz dinlensin tatlı yeyin kahve için sola yatın bide öyle deneyin
aycicek_ elifffffffffffguuuuu canım yaşadıklarının aynısını yaşadım. 1 gün nası hareketli oluyordu sonra 2 3 gün varla yok arası. Hiç kafaya takılacak bir şey yok ne gezmeyle alakası var me yorgunlukla. Arka arkaya uzun yolada çıktom gayet hareketliydi evde oturup hiç kendini hissettirmediğide oldu. Şu an 27 haftalığız hareketli baya düzene girdi uyanık olduğu her anı anlıyorum artık.