Gizemgok1234 17 sinde hamile olduğumu öğrendim daha doktara gitmedim ama 15 gün sonraya randevu aldım ama ozamana kadar folik asit kullanmamak düşündürüyor beni hangi folik asiti önerdi doktorunuz
nermn3 Gizemgok1234 hamile kalmadan 3 ay önce kullanmaya başlamıştım folidoce kullandım ben gözünüz aydın Allah sağlıklı haberlerini nasip etsin
hd_d Gizemgok1234 bebeğim suan 8+4 doktora gidemedim 28 inde randevum var bebek 9+6 olcak daha hala baslayamadim sen dusun😅