ikra296_ 12 haftadayım ama bugün doktorum %60 kız dedi özel bölgesi aşağı doğru dedi klitoris gibi duruyor dedi ama değişedebilir 17 haftada yine bakarız dedi değişenleri sonradan hep duyuyorum da erken mi daha diye merak ta ettim
urasserife ikra296_ bizim 12 de erkek diyemem dedi 14 de kıza benzetti başka doktor 17 de kendi doktorum kız dedi bende en son detaylıyı bekliyorum kesin olsun diye süpriz çıkar diye korkuyorum kıza alıştırdım kendimi 😂😂
iamnegann Benim 13.haftada %90 kız dediler bir sonraki kontrolümde ekranda pipiyle karşılaştık biraz küçük bence cinsiyet için 15 16 haftalarda daha net oluyor 😁
ikra296_ iamnegann banada şuanda aslında genital oluşum aşamasında dedi diğer aya bakalım dedi 2 tane kızım var bende bi değişiklik olsun istiyorum ama Rabbimden gelen başımızın üstüne tabi ama gönül istiyor değişik
ikra296_ urasserife diğer aya 17 haftalık olacak bakalım ne olacak 2 kızım var buda değişik olsun isterim ama nasip tabi Rabbimden gelen
ebrudefnee ikra296_ hayırlı olsun bende daha 6 haftalık gebeyim 1 kızı var 1 de erkek olsun yeter diyorum tabi öncelik sağlıklı olması