Merhaba arkadaşlar 5+3 haftalık hamileyim ve Korkuyorum düşük olur bir şey olur diye insanlar korkutuyor beni ne yapmam lazım dokturum şimdilik bir tehlike görmedi
Çok şükür çalışıyorum ama transfer den beri işe gitmedim 1 aydır mecbur 1 ine iş başı yapacağım nasıl ilerleyecek hiç bilmiyorum