Merhaba, ben 1,5 yıl önce rahim filmi çektirmiştim, herşey normal tüpler açık dendi. Başarısız bir aşılama ve tüp bebek sürecimiz oldu. 2 ay önce histeroskopi ameliyatı oldum, doktor rahimde perde olduğunu ve onu aldıklarını söyledi. Şimdi farklı bir hastanede tekrar tedavi sürecine başlamayı düşünüyoruz, dün adetliyken bir kontrol amaçlı gittim doktora, rahim filmini tekrarlayalım dedi, perde sonrası özellikle. Başına gelen var mı ? Belkide normal bir şeydir bilemiyorum.