Kızlar bu ikinci hamilelik ilk hamılleığımde de bır süre böyle oldu kanama da yaşadım Progestan kullandıktan sonra geçti , Şuan 17 haftalığız kanama yok progestanda vermedi doktor ama çok a, şağıda o da dedi zaten ben de hissediyorum ne yapmalıyım ? sizde böyle durumlar oldumu , neye dıkkat etmelıyım süreci bilgilendirirseniz sevinirim ,teşekkürler 🥰