Denizz44 Mucizemmmmm_ Başlı başına gebelik belirtileri değiller ama gününüz geçtiyse testle netleştirin
Yyemus Mucizemmmmm_ 4 gün gecikme az değil test yapın hepsi hatalı çıkacak değilya. Ben 1 gün gecikmeyle eczaneden ucuz bi tane kaset test aldım anında çıktı ve doğruydu
1aleynax Adet olacakmış gibi sancı vardı bende zaten belirtisi adet olmadan önce ki ağrı gibiymiş ve göğüste hassasiyet vardı bide kasık ağrısı 10 gün dolunca gidip kan vermiştim
Denizz44 Mucizemmmmm_ Bence direk kan testiyle netleştirin idrar testleri pozitif çıkarabiliyor yada varsa negatif çıkarır en azından kanla netleşir
1aleynax Mucizemmmmm_ hamile kaldığımı öğrendim işte 7 aylık hamileyim şu an belirtiler kendini belli eder varsa ama tavsiyem 10 gün dolunca kan testi verin ben diğer teste güvenmedim direk kan verdim
Denizz44 Mucizemmmmm_ Yarın yapabilirsiniz kanda varsa çıkar zaten doktorunuza yine gidersiniz pozitif olursa