ayya28102025 Karnım daha hiç belirginleşmeye başlamadı zayıfım ondan kaynaklı mı tok karna yine biraz var da aç karna sıfır yani karnım
Havin49_ ayya28102025 2 aylık karnı çıkan ben hiç görmedim olanlarda bebek değil gaz şişkinlik hele ilk gebelikse 2 ay imkansız gibi bişey benim ikiz olmasına rağmen 4 aylık çıktı
Meral_63 toprak65_ 5 aylık olana kadar karnım yoktu kiloluyum bide düşünün yani 5 aylıktan sonra karın belirgin olur
sevdaozz ayya28102025 5 aylık olana kadar göbek pek çıkmıyor zaten . Herkeste farklı tabi ama genel olarak böyle
ments ayya28102025 3-4 arası çok daha iyi anlayabilirsiniz. Benimde yeni 1 aya yakındır kendini belli ediyor. İlk zamanlar öyle sorun etmeyin. Allah’ın izniyle büyüyorlar.