6+5 günlük hamileyim ikinci gebeliğim ☺️ kızıma medovada doğum yapmıştım çokda memnun kaldım aslında ama bu sene doğum ücreti uçmuşşş 🥲 o yüzden devlete döndüm şimdilik ilerleyen zamanlarda ne olur bilmiyorum 🤷♀️ sizin önerebileceğiniz iyi bi doktor varsa yardımcı olabilir misiniz☺️