Havin49_ Biikubra lavşn hiç hoş bi isim değil bence bişeyin kısaltımı anlamsız gibi mihra çok hoş bence
Meral_56 Biikubra Lavin in telaffuzu güzel ancak anlamı kötü bence. Heyelan çığ hiç hoş bir anlam değil. Mihra diyorum o nedenle 🌸
melteW Biikubra kızımın ismi Mihra 🌸 2 yaşına girecek isminin tüm güzelliklerini taşıyor ben çok beğenerek araştırarak karar verdim
Semra_ayzit Biikubra benim bebeklerim ikiz ikisi de kız Mihra -Miray veya Mihra -Meyra koymayı düşünüyoruz ben ilk ismi daha çok benimsedim eşim ikinci o yüzden karar veremedik. Bence kesinlikle Mihra olmalı ☺️