Bu gönderiyi sizi rahatlatmak için yazıyorum. Dün kanamam oldu sonrasında da her tuvalete gittiğimde peçeteye kahverengi leke geldi çok gerildim bugün hastaneye gittim. Doktorum bu haftalarda rahim büyüdüğü için bu tarz kanamalar normal dedi kanama avuç içini doldurmadığı sürece korkmana gerek yok dedi bu tarz kanamalar bu dönemlerde olabiliyor dedi ama rahim rahatlasın diye progestan verdi. Kanama bebek kaynaklı değilmiş kanama alanı da yokmuş. Bu tarz durum yaşayıp korkanlar için bunu yazmak istedim. İçinizi rahat tutun ama tabi ki yine de en kısa sürede doktorunuza görünün 🌸