songulattepe Merhabalar, Haftamda İntergen firması aracılığıyla testimi yaptırdım. Şuan 12. Haftamdayım ve sonucum bugün çıktı. Çok şükür sağlıksal bir problem yok ki amaç bunu öğrenmekti zaten☺️ Ama cinsiyeti de erkenden öğrendik herkes gibi, eşimle paylaştılar. %99 Kızımız olacak 🌸🙏🏼 Cinsiyet sonucu bizim için önemli değildi çünkü ilk çocuğumuz olacak. Ama yine de mutlu oldum😌 Bu arada 280 dolara yaptırdık detaylı testi. Bir de temel paketleri var o da 250 dolarmış. Hemşire eve gelip kanımı aldı. Kanı alıp merkezlerine ulaştığı zaman ödemeyi istiyorlar. Bir hafta sonra da sonucu öğrendik. Ben memnun kaldım süreçten, sizleri de bilgilendirmek istedim ❣️
bltt Hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 🌸 Bende 2 gün önce kan verdim 10-15 gün içerisi de sonuçlarım çıkacakmış inşallah bizimde tertemiz çıkar sonuçlarımız 🙏🏻💕