Ameliyatı gözünde büyütürsen psikolojik olarak zorlanırsın ama korkulacak birşey yok kavuşma anına odaklan. Ameliyattan sonra 1 hafta kalkarken yatarken öksürürken gülerken veya gaz problemin olursa zorluyor ama dikkat edip kendini çok zorlamazsan çabuk iyileşiyor. Benim ağrım falan çok olmadı çok şükür. Şuan kızım 4 buçuk yaşında ve 6 aylık hamileyim. Karnım büyüdükçe ters veya ani hareketlerde iç dikişler sızlayarak kendini hissettiriyor. Yani dıştan iyileşir ama içten tamamen iyileşmesi çok uzun zaman alır o yüzden hep dikkat şart. Özellikle ilk 3 ay.