Kızlar dün kontrolüm vardı doktor hersey güzel normal dedi bu arada 16 +4 gebeyim sabah uymdigimda çamaşırım ıslaktı akıntım hep var zaten ama hem akıntı hem islaklik vardı idrar kacirmam filan oluyor öksürünce hapşırınca filan ama uyurken de kacirmis olabilirmiyim yada su mu anlamadım korkuyorumm