Arkadaşlar çok üzgünüm iki tarama yaptırdım Fetal yerine Orda yaşım genç anapara riskli oldum ve kan değerim 2 nin aldında olması gerekirken 2.22 Fetal yaptıracağım yanılan oldu mu böyleolup Fetal da sağlıklı olan oldu mu yüzde 30 yanılma payı var ikili taramanın dediler